March 20, 2013

Huawei ဖုန္းမွ Original apps မ်ား ဖ်က္ပစ္ရန္




မဂၤလာပါခင္ဗ်

ဘယ္သူပဲျဖစ္ျဖစ္(ကြ်န္ေတာ္အပါအဝင္ေပါ့) အျမဲတမ္း ၾကံဳေတြ ့ေနရတက္ပါတယ္..

အဲဒါကဘာလဲလို ့ေတာ့ Huawei ဖုန္းကို္င္တဲ ့လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားျဖစ္တက္ပါတယ္..

ကြ်န္ေတာ္တို ့Huawei ဖုန္းေတြမွာ ကြ်န္ေတာ္တို ့အတြက္အသံုးမလို တဲ့( Original China Apps) ေတြပါ

 လာပါတယ္..အဲဒီေဆာ့ဝဲလ္ေတြကို ကြ်န္ေတာ္တို ့နားလည္းမလည္သလို

..သံုးလည္း မသံုးတက္ပါဘူးးးအဲဒီ အသံုးမလိုတဲ ့(မသံုးတဲ ့)ေဆာ့ဝဲလ္ေတြေၾကာင့္ကြ်န္ေတာ္တို ့

ရဲ့ဖုန္းေတြဟာ ေလးေနတက္ပါတယ္

..အဲဒီေဆာ့ဝဲလ္ကိုဖ်က္ဖို့ ့အတြက္ ဖုန္းမွာ Root ရွိမွရမွာပါ..ျပီးေတာ့ Root Explorer ထဲဝင္ျပီးေတာ့ 

အဲဒီအထဲကမွ..SD ကဒ္..ျပီးေတာ့..ကြ်န္ေတာ္တို ဖ်က္ပစ္မယ့္ တရုတ္ေဆာ့ဝဲလ္ေတြကိုလည္း

ေန့ ရာအႏွံ လိုက္ရွာရပါတယ္…အဲဒါကေတာ္ေသးတယ္..ကြ်န္ေတာ္ဆိုရင္..System File ကိုမွားဖ်က္မိလို 

..Firmware ျပန္တင္လိုတ္ရတဲ့အျဖစ္လည္းၾကုံဖူးပါေသးတယ္..

ဒါေပမယ့္အဲဒါေတြကို ေက်ာ္လႊားနိုင္ဖို့ အတြက္ ..ကြ်န္ေတာ္တို ့ Collection Of Android ရဲ့ Senior 

Member ျဖစ္တဲ့ ကို Thi Ha Hein က ကူညီျပီးေတာ့ဒီေဆာ့ဝဲလ္ေလးကို တင္ေပးထားပါတယ္..

ဒီေဆာ့ဝဲလ္ေလးရဲ့အားသာခ်က္က..အေပၚကလိုမ်ိဳးးးကိုယ္အသံုးမလိုတဲ့ 

ဘယ္ေဆာ့ဝဲလ္ကိုမဆို..ဖ်က္ပစ္နိုင္ပါတယ္..ဒါေပမယ့္ထံုးစံအတိုင္း Root ေတာ့ရွိရမယ္ေနာ္…

သူကသံုးရတာတအားရွင္းတယ္..အဲဒီေဆာ့ဝဲလ္ထဲကိုဝင္လိုတ္မယ္ဆိုရင္ပဲ.အထဲမွာ..မိမိဖုန္းထဲမွာရွိတဲ့   

ေဆာ့ဝဲလ္ေတြ

ဂိမ္းေတြကို တန္းျပီးျမင္ေနရမွာပါ..

အဲဒီအထဲမွာ မွ မိမိဖ်က္ခ်င္တဲ့ .ေဆာ့ဝဲ ကိုဖိလိုတ္ပါ..ျပီးရင္ Action ထဲကိုဝင္လိုတ္ပါ..အဲဒီအထဲမွာ 

မိမိစိတ္ၾကိဳတ္ကလိလို့ရေနပါပီ…

ေဆာ့ဝဲလ္ကို ဒီမွာ Download  ယူပါ



MEGA | ZIPPYSHARE | TUSFILE SENDSPACE | BOX



အားလံုးကိုခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္…


Chateau Man Collection Of Android

No comments:

Post a Comment